Karriärmöjligheter hos Duni

Hos Duni handlar allt om att skapa goodfoodmood. Vi älskar människor som har en passion för kreativitet, hållbarhet och gastronomi.

Se våra lediga tjänster

2009-11-05 08:00

Valberedning inför Dunis årsstämma 2010

I enlighet med beslut vid Dunis årsstämma 2009 har en valberedning inför årsstämman 2010 sammansatts. Härmed meddelas sammansättningen av Dunis valberedning. I valberedningen, vars uppgift är att till årsstämman 2010 lägga fram förslag rörande sammansättningen av Dunis styrelse m.m., ingår Anders Bülow, ordförande i Duni AB, tillika valberedningens ordförande, Rune Andersson, Mellby Gård Investerings AB, Bernard R. Horn, Jr., Polaris Capital Management, LLC samt Göran Espelund, Lannebo Fonder. Årsstämma i Duni kommer att hållas onsdagen den 5 maj 2010 i Malmö. Aktieägare som önskar lämna förslag till Dunis valberedning kan göra det via e-post till valberedning@duni.com eller med brev till adressen Duni AB, Att: Valberedningen, Box 237, 201 22 Malmö, senast den 17 mars 2010. Duni AB (publ) Box 237 201 22 Malmö Telefon: 040-10 62 00 www.duni.com Organisationsnummer: 556536-7488