Karriärmöjligheter hos Duni

Hos Duni handlar allt om att skapa goodfoodmood. Vi älskar människor som har en passion för kreativitet, hållbarhet och gastronomi.

Se våra lediga tjänster

2011-11-18 10:30

Duni lanserar webshop

Duni öppnar en webshop för att öka tillgängligheten för sina produkter och ge kunderna större flexibilitet genom webbens unika möjligheter.
Duni ser ett stort mervärde i att kunna ge kunderna inspiration samt möjlighet till köp med snabb leverans när det passar dem bäst.

Webshop-sortimentet kommer att bestå av över 1 000 artiklar med fokus på premium-produkter, design samt färgkoncept inom servetter, dukar, ljus och engångsservis. Samma sortiment med både mindre konsumentförpackningar och större restaurangförpackningar finns tillgängligt för såväl privata konsumenter som företagskunder. Leverans sker inom 1-3 dagar till hela Sverige.

– För Dunis viktiga företagskunder blir webshopen en kompletterande inköpskanal för ökad flexibilitet. Mindre förpackningar, brett utbud, inspiration och snabb service skapar stort mervärde för kunden. Webshopen kommer även att ge oss ökade insikter om vilka produkter och designs som svenska konsumenter föredrar och på så vis kan vi vässa vårt sortiment och skapa ökad lönsamhet och försäljning i butikskanalen, säger Øyvind Førland, marknadsdirektör Duni.

Lanseringen sker först i Sverige, men lansering i fler länder är planerade. Dunis hemsida, Duni.se blir en integrerad inspirations- och webshop-site.

Besök duni.se och låt dig inspireras!