2016-10-12 09:45

Inbjudan till telefonkonferens Duni delårsrapport 1 januari – 30 september 2016

Delårsrapport för Duni AB lämnas till media för offentliggörande onsdagen den 21 oktober kl 07.45. Telefonkonferens kl 10.

Telefonkonferens

Fredagen den 21 oktober klockan 10.00 presenteras delårsrapporten via telefonkonferens som också kan följas via webben.

För att delta i telefonkonferensen, ring telefonnummer 08-566 426 90.

För att följa presentationen via webben använd nedan länk:

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mats Lindroth, Finansdirektör, tel 040-10 62 00
e-post mats.lindroth@duni.com

Duni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning och take-away. Varumärket Duni marknadsförs på över 40 marknader och är marknadsledande i centrala och norra Europa. Duni har cirka 2 200 anställda fördelat på 19 länder, huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen och Thailand. Duni är noterat på NASDAQ Stockholm under kortnamnet ”DUNI”. ISIN-kod är SE0000616716.