2018-07-05 09:15

Inbjudan till telefonkonferens Duni delårsrapport 1 januari – 30 juni 2018

Delårsrapport för Duni AB lämnas till media för offentliggörande fredagen den 13 juli kl 07.45. Telefonkonferens kl 10.

Delårsrapport för Duni AB lämnas till media för offentliggörande fredagen den
13 juli kl 07.45.

Telefonkonferens

Fredagen den 13 juli klockan 10.00 presenteras delårsrapporten via telefonkonferens som också kan följas via webben.

För att delta i telefonkonferensen, ring telefonnummer 08 566 426 90.

För att följa presentationen via webben använd nedan länk:

::

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mats Lindroth, Finansdirektör, tel 040-10 62 00
e-post mats.lindroth@duni.com

::

Duni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning och take-away. Varumärket Duni marknadsförs på över 40 marknader och är marknadsledande i centrala och norra Europa. Duni har cirka 2 400 anställda fördelat på 23 länder, huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Duni är noterat på NASDAQ Stockholm under kortnamnet ”DUNI”. ISIN-kod är SE0000616716.

Duni AB (publ) offentliggör denna information enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 5 juli 2018 kl 09.15.