2019-04-16 10:00

Inbjudan till telefonkonferens gällande Duni (publ) delårsrapport 1 januari – 31 mars 2019

Delårsrapport för Duni AB lämnas till media för offentliggörande onsdagen den 24 april kl 07.45.

Telefonkonferens

Onsdagen den 24 april klockan 09.00 presenteras delårsrapporten via telefonkonferens som också kan följas via webben.
För att delta i telefonkonferensen, ring telefonnummer 08-566 426 51, Pin: 98038158#

För att följa presentationen via webben använd nedan länk:

::

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mats Lindroth, Finansdirektör, tel 040-10 62 00
E-post: mats.lindroth@duni.com

::

Duni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning och take-away. Varumärket Duni marknadsförs på över 40 marknader och är marknadsledande i centrala och norra Europa. Duni har cirka 2 500 anställda fördelat på 24 länder, huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Duni är noterat på NASDAQ Stockholm under kortnamnet ”DUNI”. ISIN-kod är SE0000616716.
Duni AB (publ) offentliggör denna information enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 16 april 2019 kl 10.00.