Karriärmöjligheter hos Duni

Hos Duni handlar allt om att skapa goodfoodmood. Vi älskar människor som har en passion för kreativitet, hållbarhet och gastronomi.

Se våra lediga tjänster

2020-04-08 14:30

Dunis års- och hållbarhetsredovisning för 2019 finns nu tillgänglig på webben

Duni Group meddelar idag att företaget publicerar den fullständiga års- och hållbarhetsredovisningen för 2019, både på engelska och svenska, på www.duni.se under rubriken Investerare.

Dunis årsstämma hålls den 12 maj 2020. Stämman förkortas avsevärt och poströstning rekommenderas. För mer information, se hemsidan.

::

För ytterligare information kontakta:
Mats Lindroth, CFO,

::

Duni Group är marknadsledande inom attraktiva, miljöanpassade och funktionella produkter för dukning och take-away. Koncernen marknadsför och säljer två varumärken, Duni och BioPak, vilka finns representerade på över 40 marknader. Duni Group har cirka 2 400 anställda fördelat på 24 länder med huvudkontor i Malmö och produktion i Sverige, Tyskland, Polen, Nya Zeeland och Thailand. Duni AB är noterat på NASDAQ Stockholm under kortnamnet ”DUNI”. ISIN-kod är SE0000616716. Denna information är sådan information som Duni AB är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 8 april 2020 kl. 14.30.